Tijdens Vierdaagsefeesten brengen we graag mensen samen, in een fijne omgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn en open staat voor nieuwe ervaringen. We zetten er graag mooie projecten, innovatieve producten en betrouwbare organisaties in de spotlights. Dat doen we graag samen, vanuit gedeelde doelstellingen zoals duurzaamheid, inclusie, actief en gezond leven. We werken dan ook het liefste met inhoudelijke partnerships waarbij we samen met jouw merk, bedrijf of organisatie kunnen werken aan mooie projecten.

Het grote aantal bezoekers (ruim 1,6 miljoen in 2019) in combinatie met ons ruime mediabereik biedt unieke exposuremogelijkheden. Wat denk je bijvoorbeeld van een programmaonderdeel adopteren, een mobiel team inzetten of een brandstore creëren?

Partnership

Wil je een programmaonderdeel adopteren of volledig ondersteunen? Of wil je bijzondere en unieke ervaringen bieden voor jouw klanten, medewerkers of relaties? Wij nodigen je van harte uit samen met ons vernieuwende projecten, concepten en pilots te ontwikkelen en uit te voeren. Wat denk je bijvoorbeeld van:
• Een wetenschapsdorp met focus op duurzaamheid, innovatie en technologie
• Een spectaculaire show met drones boven de Waal in plaats van vuurwerk
• Activiteiten op het gebied van vitaliteit en beweging voor diverse doelgroepen, zoals kinderen, ouderen of mensen met een beperking
• Speciaal programma op gebied van inclusie, de feesten voor iedereen, ook zij die zich alleen voelen of weinig financiële middelen hebben
• Een digitale game voor jongeren met dagelijks opdrachten op bijzondere locaties, verborgen hints in de stad en een grande finale op vrijdag
• Een bijzonder kunst- & cultuuraanbod op pop-up locaties

Voor € 25.000* ben je volwaardig partner van Vierdaagsefeesten. Als vanzelfsprekend ben je prominent zichtbaar tijdens Vierdaagsefeesten. Naar wens kan dit fysiek op het evenement zelf door middel van een activatie of adaptatie van een concept, inzet van uitingen op locatie en via onze online kanalen en/of bij een van onze mediapartners. Vanaf € 50.000* is een partnership met exclusiviteit op een ambitie of thema mogelijk. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden tot meerjarige samenwerking.

Om het publiek wegwijs te bieden uit het brede programma, presenteren we de highlights middels de volgende thema’s. Je kunt als merk ook een volwaardig thema adopteren!

• I ♥ Music
Indie, pop, rock, metal, singer-songwriter
• Nimweegs gezellig
Smartlappen, levenslied, Hollands, lokaal
• Dit is goud!
Van nineties tot nu, de beste allround feestmuziek
• Verdieping
Bewuste time-out, beleving, strand, groen, klassiek, workshop, lezing
• Uit je plaat
Dance, techno, disco, house, hiphop, R&B
• Grenzeloos genieten
Salsa, wereldmuziek, reggae, funk, ska, blues, soul en jazz

Merkactivatie

Wil je je merk of bedrijf bij een groot en divers publiek onder de aandacht brengen en weten wat het effect is van een actie tijdens Vierdaagsefeesten, dan zijn onze mogelijkheden voor een merkactivatie perfect geschikt voor jou.

Mobiele Teams

Wil je het hele evenemententerrein benutten en niet gebonden zijn aan een stand, dan zijn de mobiele teams de ideale uitkomst. Met name de sample teams die met samplerugzakken op pad gaan of de goede doelen die op originele wijze de bezoekers aan zich proberen te binden maken gebruik van deze mogelijkheid. Vanaf € 750* per dag heb je de mogelijkheid om met een promoteam acties uit te voeren op het grootste evenement van Nederland.

Promopromenade

De promopromenade is de levensader van de Vierdaagsefeesten en ontvangt dagelijks tienduizenden consumenten die een dagje uit zijn en genieten van alles wat de Vierdaagsefeesten te bieden heeft. Wil je als merk opvallen en een groot bereik realiseren dan is dit de plek om jezelf aan het ‘grote’ publiek te presenteren. Deze 15 meter brede en 2 km lange straat biedt voldoende ruimte voor roadshows, promotiestands en andere spectaculairs.

Festivalparken

Waar de promopromenade een breed publiek weet te trekken, spelen wij met de festivalparken in op het bereiken van specifieke doelgroepen. Bekijk hier alle locaties. Graag gaan we met je in gesprek om een juiste match te vinden tussen jouw doelgroep en het specifieke publiek van Vierdaagsefeesten.

Brandstores

Op selecte toplocaties in de binnenstad van Nijmegen plaatsen we Brandstores. Instapklare units volledig voorzien van branding en verlichting en als showroom, spectaculair of brandstore te gebruiken. Prikkel alle zintuigen van de Vierdaagsefeestenbezoekers en zorg voor een optimale merkbeleving! Promotie, sampling, maar ook verkoop behoren tot de mogelijkheden.

Heb je interesse om als partner zichtbaar te zijn tijdens Vierdaagsefeesten of in de mogelijkheden voor merkactivaties? Neem dan contact op met Joris Bouwmeister, [email protected] of bel naar 024-3233163.

*Bedragen zijn exclusief BTW

Onze partners

Activatiepartners

Suppliers / Barters

Mediapartners

Ambassadorsclub

Wil je graag kennis maken met Vierdaagsefeesten en haar netwerk van partners en bedrijven? Word dan lid van de Ambassadorsclub, een enthousiaste en betrokken netwerkorganisatie bestaande uit ruim 100 ondernemers en sociale partners.

Waarom lid worden?

✔ Je draagt Vierdaagsefeesten een warm hart toe, denkt met ons mee en ondersteunt met jouw lidmaatschap een programma-onderdeel van de Vierdaagsefeesten

✔ Je verbreedt je netwerk én wordt geïnspireerd tijdens de voorjaars- en najaarsbijeenkomst door gerenommeerde sprekers over interessante onderwerpen

✔ Je hebt tijdens twee netwerkbijeenkomsten en informele (digitale) koffiemomenten de kans om jouw bedrijf te presenteren bij een breed, betrokken netwerk van ondernemers en sociale partners uit Nijmegen en daarbuiten

✔ Je kunt tijdens de Vierdaagsefeesten gebruik maken van diverse privileges zoals gratis parkeren in parkeergarage Kelfkensbos. Uiteraard komen de Ambassadors ook tijdens de Vierdaagsefeesten informeel samen om met elkaar het grootste en leukste evenement van Nederland te vieren!

De bijeenkomsten

Als Ambassador word je onder meer uitgenodigd voor onze voorjaarsbijeenkomst, waarbij we een blik werpen op de komende editie van Vierdaagsefeesten en voor de najaarsbijeenkomst waarbij we gezamenlijk terugblikken.

Tijdens de bijeenkomsten worden inspirerende sprekers genodigd over thema’s als duurzaamheid, toekomstige trends, economische ontwikkeling etcetera.  Zo hebben we de afgelopen jaren o.a. Björn Kuipers, Thomas Verbogt, Herman Pleij, Daan Roosegaarde en Maarten van Rossum als sprekers verwelkomd.

Ook krijgen de Ambassadors regelmatig een kijkje achter de schermen bij interessante Nijmeegse locaties en evenementen, zoals het militaire Kamp Heumensoord tijdens de Vierdaagse of InScience Filmfestival.

Het lidmaatschap

Voor € 400,- per jaar ben je Ambassador van Vierdaagsefeesten. Onze Ambassadors waarderen hun lidmaatschap gemiddeld met een cijfer 8. Hieronder vind je een overzicht van de leden van de Ambassadorsclub.

Heb je interesse om Ambassador van de Vierdaagsefeesten te worden? Neem dan contact op via 024-3233163 of mail naar [email protected].

Via deze link (PDF) vind je een overzicht van bovenstaande informatie.

De ambassadors

2K20 B.V. | A.P. Plass | ABN AMRO Mees Pierson | ANAC | AW grond-water en wegenbouw | Baker Tilly Berk N.V. | Benda Drukkers | BGH accountants en adviseurs | BOL Adviseurs | BPD Ontwikkeling B.V. | Bubbles! Hygiëneservice | Buitenpoort Catering | Bureau Ketel | Cappello hoeden- en tassen speciaalzaak | Clipit News B.V. | Communicatiekrachten | Constant in Beweging | Cornelissen Transport B.V. | Daamen Grondverzet en Loonbedrijf | De Nieuwe Arbeid Gelderland | De Variabele Groep B.V. | Dirkzwager advocaten & notarissen | DKC Totaaltechniek B.V. | Doorman audio-video | DPN-Rikken Print | Dream Fireworks Entertainment B.V. | Seveke-Nijmegen BV | Fermacell | F-Graphics | Flynth | Giesbers Wijchen Bouw B.V. | GITP | Grolsche Bierbrouwerij | H2O | Hekkelman advocaten & notarissen | Henk Scholten Volvo | Hennes Automobielen | Hijmans Sloopwerken B.V. | Installatietechniek Hartog B.V. | J.G.M. Varweg & Zn | JamesHardie | Jac. Bongers Dranken | KlokGroep | Kompas Veiligheidsgroep | Konings&Meeuwissen | La Vie catering | Leenders Thuis op Kantoor | Lindenberg, huis voor de Kunsten | Luc Beumer Vastgoed | MANS Recruitment | MatersvanderNet | MAUD | McDonald’s Nijmegen | Mediamail B.V. | Museum het Valkhof | NEC | Nijmegen On Tour & Bierproeven.nu | Poelmann van den Broek N.V. | Puntkomma | Rabobank Rijk van Nijmegen | Radboudumc | RAN Media | Royal HaskoningDHV | Snoek Beenmode & Bodyfashion B.V. | SSHN | StartUp | Ster Allures Beheer B.V. | Stichting Verantwoord Woningbeheer Nederland | Stollenberg Groep | Stormgevers B.V. | Strijbosch Thunnissen Makelaars | The Matrixx | Ton Hendriks Vastgoed | Van Der Valk Cuijk | Van Dillen Bouwbedrijf | Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling B.V. | Van Zuijlen Auto’s | VDP Beveiligingstechnieken B.V. | VerheesPlus Reclame | Viditel BV | VVV Rijk van Nijmegen | VWG Nijmegen | WerkBedrijf Rijk van Nijmegen | Werkwijzer BV | Woningbouwstichting de Gemeenschap | Woonboulevard Nijmegen | Xando | ZZG zorggroep