Camping De Wereld ontvangt cadeau voor innovatief initiatief Vierdaagsefeesten

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text el_class=”intro-nieuws”]Vandaag zette wij drie innovatieve, duurzame en creatieve initiatieven in het zonnetje: Camping De Wereld, de organisatie van SMKMRKT, De Achtertuin en Drift om te Dansen, en Pop-up restaurant Proefdruk.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”3/4″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]Camping De Wereld ontving het cadeau voor innovatief initiatief en daarbij een bedrag van € 1500. De uitreiking vond plaats op het Stadhuis in het bijzijn van burgemeester Bruls, omdat het cadeau van oorsprong een cadeau is van de gemeente, ter ere van het 50-jarige jubileum van de Vierdaagsefeesten vorig jaar.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[vc_column_text]De jury vindt dat Camping De Wereld een fantastische manier heeft gevonden dat past in de 1,5 meter samenleving waarmee we het nu moeten doen. Uit het juryrapport: “Als je de Camping ziet besef je ineens dat je helemaal niet ver weg hoeft om vakantie te vieren. Organisaties die vanwege de maatregelen helemaal stil zijn gevallen kunnen dit jaar in Overasselt op een creatieve manier aan de bak. Zo wordt de kennis en kunde, opgedaan bij de Vierdaagsefeesten en andere evenementen ingezet om een gedurfd initiatief op te zetten, dat wèl mogelijk is in deze tijden. Dat kun je met recht innovatie noemen.”[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[vc_column_text]De camping is een initiatief van BB Productie en de Schoenfabriek, de organisatoren van Festival op het Eiland, tijdens de Vierdaagsefeesten. Zij hebben de handen ineengeslagen met leveranciers die veelal ook nauw betrokken zijn bij de Vierdaagsefeesten en dit jaar een lege agenda zagen: o.a. De Haas, Varweg, Layhgo, De Markies, Bosjuweel, Alert Beveiliging, etc. Caming De Wereld is een volwaardige camping, maar ook met een festivalsfeer en laagdrempelige, interactieve programmering, zoals we die ook zien bij Festival op ‘t Eiland.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=4_ginh3Bxfs&feature=emb_logo”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[vc_column_text]De jury, bestaande uit Walter Hamers, bestuursvoorzitter Vierdaagsefeesten en Marjolijn van de Zandschulp, directeur gemeente Nijmegen, roemde alle genomineerden.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[vc_column_text]SMKMRKT is sinds 6 jaar een vaste waarde op de Vierdaagsefeesten: een succesvolle invulling van locatie Labyrinth aan de Waalkade. De SMKMRKT innoveert voortdurend met foodtrucks die duurzaam, vegetarisch en biologisch voedsel aanbieden en vernieuwende en diverse programmering voor jong en oud (Drifts Danspaleis) en sinds vorig jaar Honey Honey op Roze Woensdag. De organisatie laat met Drift om te Dansen zien dat toonaangevende dance-evenementen ook voorop kunnen lopen op het gebied van duurzaamheid, zoals met een token-recyclesysteem voor bekers. Met het nieuwste concept De Achtertuin laat de organisatie zien dat een veelzijdig programma hand in hand kan gaan met de huidige terrasrestricties.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
[vc_column_text]Bas Berden (024-Events) – tijdens de Vierdaagsefeesten de producent van het Faberplein- is de samenwerking met de Papierfabriekaangegaan om deze zomer met Proefdruk het grootste pop-up restaurant van Nederland in te richten.[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row]